Könyvismertető
Megjelent a Mindennapi PR-ünk második, bővített kiadása!

A könyv hiánypótló munka. Ritkaság a magyar piacon az olyan Public Relations szakkönyv, amely a modern, XXI. századi PR gyakorlattal foglalkozna. Ebben a könyvben a hangsúly a gyakorlaton, a PR mindennapi megvalósítási technikáin és alkalmazásain van.

A könyv erőssége, hogy tartalmazza a PR legmodernebb eszközeit is. Ennek megfelelően már az integrált kommunikáció jegyében fogant a szemléletmódja. Az eszközök között már szerepel többek között a gerilla marketing; az online kommunikáció Web 2.0 környezetben, az ún. "közösségi média"; stb. Az új kiadás frissíti és bővíti az on-line és mobil eszközök tárházát.

A könyv tartalmazza a kommunikációs stratégia készítés technikáit, a célcsoportok meghatározását, az üzenetek és a "mondás" szerkesztését, a média- és egyéb eszközöket, az időzítési technikákat és a hatékonyság mérési eszközeit. Külön fejezetek foglalkoznak a belső kommunikációval, a válságkommunikációval, a szponzorálással és a CSR-rel.

A könyv olvasmányos szakkönyv, igen könnyen olvasható stílusban. Mivel igen sok gyakorlati példát, esetet és visszakérdezést tartalmaz, kiválóan használható a felsőfokú képzésben is, egyetemeken, főiskolákon. A jobb kezelhetőséget beépített jegyzetoldalak segítik.

A szerző - dr. Sós Péter János kommunikációs szakember, a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja. 22 éven át újságíró volt, majd 15 éve PR-tanácsadó és ügynökségvezető. Ezen kívül oktat is - az oktatás során szerzett tapasztalatai segítették abban, hogy valóban élvezhető és megtanulható könyvet adjon a főiskolások, egyetemisták és gyakorló PR-esek kezébe. A könyv lektora is megbecsült szakember: Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője. A második kiadás on-line és mobilkommunikációval foglalkozó fejezeteit Herendy Csilla, a Corvinus Egyetem oktatója lektorálta.

A könyv bolti ára: 3,990.- Ft

A Kiadónál munkanapokon 9 - 13 óra között kedvezményesen megvehető, 2,940.- forintos áron. Megrendelhető postai utánvéttel, vagy futárszolgálattal is.

Személyes átvétel: B. SWAN Partners Kft. 1021 Budapest, Hűvösvölgyi út 20. Telefon: +36 (1) 302 4707 E-mail:
MEGRENDELŐLAP
Megrendelem Sós Péter János: Mindennapi PR-ünk - Gyakorlati Public Relations című könyvének második, bővített kiadását, * példányban, kedvezményes 2,940.- forintos példányonkénti áron.
Személyesen veszem át a Kiadóban (előre láthatólag . napon)
A könyveket postai utánvéttel kérem. A postázás költsége: 1,970.- Ft/kötet, ezt a költséget vállalom.
*(név)
*(telefonszám). *(e-mail cím).
Postai utánvét esetén a következő címre kérem a küldeményt:
**(irányítószám),
**(város),
**(utca, házszám),
(emelet, ajtó).
A számlát a következő névre / címre kérem kiállítani:
(név),
(céges rendelésnél adószám)
(irányítószám),
(város),
(utca, házszám)
(emelet, ajtó)
*-al jelölt mezők kitöltése kötelező
**-al jelölt mezők kitöltése utánvét esetén kötelező


Részletek a könyvből


Könyvismertetők, kritikák
PR Herald
MINDENNAPI PR-ÜNK
A praxis az első

Szinte a tanévkezdéssel azonos időben jelent meg Dr. Sós Péter János - a B. SWAN Partners Kft. ügyvezető igazgatója, a sokoldalú pr-szaktanácsadó -, legújabb könyve, melyben a több évtizedes szakmai tapasztalatainak összegzéseként a public relations gyakorlatát írja le, tankönyvszerűen feldolgozva. A kötet valódi hiánypótló munka, hiszen ritkaság a magyar piacon az olyan pr-szakkönyv, mely a modern, XXI. századi kommunikációs gyakorlattal foglalkozna. A szerző ezúttal a hangsúlyt kimondottan a praxisra, és a nyilvánosságszervezés mindennapi megvalósítási technikáira, azok alkalmazásaira helyezte.

A "Mindennapi pr-ünk" című kötet egyik legfőbb erőssége, hogy - ellentétben a korábbi években napvilágot látott kiadványokkal -, végre tartalmazza a közönségkapcsolatok fejlesztésének legmodernebb eszközeit is, sőt azok hatáskeltési mechanizmusait is elemzi. Az egész munkát áthatja Ennek megfelelően már az integrált kommunikáció jegyében fogant a szemléletmódja.

Az eszközök között már szerepel többek között a gerilla marketing; az online kommunikáció, Web 2.0 környezetben, az ún. "közösségi média".

Tartalmazza a kommunikációs stratégia készítés technikáit, a célcsoportok meghatározását, az üzenetek és a "mondás" szerkesztését, a média- és egyéb eszközöket, az időzítési technikákat és a hatékonyság mérési eszközeit.

Külön fejezetek foglalkoznak a belső kommunikációval, a válságkommunikációval, a szponzorálással és a CSR-rel.
Ritkán tapasztalható, hogy egy szakkönyv olvasmányos legyen, ezt ezúttal nem csak sikerült megvalósítani, de ráadásul a szerző kimondottan könnyen olvasható stílusban fogalmaz.

Mivel igen sok gyakorlati példát, esetet és visszakérdezést tartalmaz, kiválóan használható a felsőfokú képzésben is, egyetemeken, főiskolákon.

A jobb kezelhetőséget beépített jegyzetoldalak segítik.

Dr. Sós Péter János ismert és elismert kommunikációs szakember. 22 éven át újságíró volt, majd 15 éve pr-tanácsadó és ügynökségvezető.

Népszerű oktatója a Kodolányi János Főiskolának is. A hallgatók továbbképzése során szerzett tapasztalatai is segítethették abban, hogy valóban élvezhető és tanulható könyvet tudott letenni a főiskolások, egyetemisták és gyakorló pr-esek írósztalára.

A könyv lektora is megbecsült szakember: Balaton Anita, a Café PR ügyvezető igazgatója.

2009.09.09.

Szortics Gergő (1986, Kisfái - Szeged - Budapest)
E-mail:

Kreatív Magazin

Kreatív Magazin,
2010. februári szám