|
K�nyvismertet�
J�V�K�P �S KONFLIKTUSOK
A public relations elm�lete �s gyakorlata (PR Akad�mia � 2.).
Szerkesztette: S�s P�ter J�nos �s Sz�csi G�bor
A Magyar PR Sz�vets�g � a P�csi Tudom�nyegyetem FEEK kar�val egy�ttm�k�d�sben � m�sodik alkalommal rendezte meg P�csett a ny�ri PR Akad�mi�t. A rendezv�ny azt v�llalta mag�ra, hogy �tmutat�st ny�jt a PR elm�let�nek �s gyakorlat�nak folyamatos v�ltoz�s�ban. K�l�nleges aprop�t is k�n�lt ez az �v: 25 �ve alap�tott�k meg az els� magyar PR-�gyn�ks�get � az alap�t�ja ott volt �s besz�lget�seket vezetett az Akad�mi�n �; �s 25 �ve alakult meg a Magyar Public Relations Sz�vets�g is.
A szervez�k �gy d�nt�ttek az �ez�stjubileum� alkalm�b�l, hogy �lnek az alkalommal, de nem m�ltba temetkez�ssel, hanem �ppen el�re n�z�ssel. Mind�ssze egyetlen el�ad�s foglalta �ssze az elm�lt 25 esztend�t, a t�bbi a k�vetkez� negyedsz�zaddal, vagy legal�bbis annak ma bel�that� r�sz�vel foglalkozott.
Nem volt kiker�lhet� korunk m�sik �get� t�m�ja sem, a k�l�nf�le t�rsadalmi kr�zisek kezel�se. A PR Akad�mia idej�ben m�g nem uralta el a m�di�t az Eur�p�ba �rkez� menek�ltek �radata, noha egyes el�jelei m�r �rezhet�ek voltak. De a t�rsadalmi v�ls�gok �s a PR kapcsolata, a m�dia viselked�se, valamint a k�z�ss�gi m�dia szerepe kr�zishelyzetekben olyan kih�v�s volt, amely el�l tisztess�ges konferencia nem t�rhet ki. A PR Akad�mia elv�llalta a kih�v�ssal val� szemben�z�st.
Az Akad�mia harmadik vezet� t�m�ja a CSR volt. A nap folyam�n sokan vitatt�k, hogy a CSR tulajdonk�ppen r�sze-e a PR-nek: a t�rsadalom szolg�lata �s k�rnyezet fenntarthat� k�m�lete csup�n �rint�legesen kapcsol�dik a PR-hez. Term�szetesen jelen k�tet�nkben nem k�v�nunk �ll�st foglalni ebben a vit�ban, de azokat a tanulm�nyokat k�z�lj�k, amelyek a sz�ken vett CSR-en t�lmutatnak, �s komoly kommunik�ci�s tanuls�gokkal szolg�lnak.
A k�nyv �ra: 3,200.- Ft
Szem�lyes �tv�tel: B. SWAN Partners Kft. Telefon: +36 (1) 302 4707 E-mail:
*-al jel�lt mez�k kit�lt�se k�telez�
**-al jel�lt mez�k kit�lt�se ut�nv�t eset�n k�telez�
|