|
Könyvismertető
JÖVŐKÉP ÉS KONFLIKTUSOK
A public relations elmélete és gyakorlata (PR Akadémia – 2.).
Szerkesztette: Sós Péter János és Szécsi Gábor
A Magyar PR Szövetség – a Pécsi Tudományegyetem FEEK karával együttműködésben – második alkalommal rendezte meg Pécsett a nyári PR Akadémiát. A rendezvény azt vállalta magára, hogy útmutatást nyújt a PR elméletének és gyakorlatának folyamatos változásában. Különleges apropót is kínált ez az év: 25 éve alapították meg az első magyar PR-ügynökséget – az alapítója ott volt és beszélgetéseket vezetett az Akadémián –; és 25 éve alakult meg a Magyar Public Relations Szövetség is.
A szervezők úgy döntöttek az „ezüstjubileum” alkalmából, hogy élnek az alkalommal, de nem múltba temetkezéssel, hanem éppen előre nézéssel. Mindössze egyetlen előadás foglalta össze az elmúlt 25 esztendőt, a többi a következő negyedszázaddal, vagy legalábbis annak ma belátható részével foglalkozott.
Nem volt kikerülhető korunk másik égető témája sem, a különféle társadalmi krízisek kezelése. A PR Akadémia idejében még nem uralta el a médiát az Európába érkező menekültek áradata, noha egyes előjelei már érezhetőek voltak. De a társadalmi válságok és a PR kapcsolata, a média viselkedése, valamint a közösségi média szerepe krízishelyzetekben olyan kihívás volt, amely elől tisztességes konferencia nem térhet ki. A PR Akadémia elvállalta a kihívással való szembenézést.
Az Akadémia harmadik vezető témája a CSR volt. A nap folyamán sokan vitatták, hogy a CSR tulajdonképpen része-e a PR-nek: a társadalom szolgálata és környezet fenntartható kímélete csupán érintőlegesen kapcsolódik a PR-hez. Természetesen jelen kötetünkben nem kívánunk állást foglalni ebben a vitában, de azokat a tanulmányokat közöljük, amelyek a szűken vett CSR-en túlmutatnak, és komoly kommunikációs tanulságokkal szolgálnak.
A könyv ára: 3,200.- Ft
Személyes átvétel: B. SWAN Partners Kft. Telefon: +36 (1) 302 4707 E-mail:
*-al jelölt mezők kitöltése kötelező
**-al jelölt mezők kitöltése utánvét esetén kötelező
|