Könyvismertető
Sós Péter János: #mindennapipr - Gyakorlati Public Relations a webkorszakban
Második, bővített kiadás
A #mindennapipr - Gyakorlati Public Relations a webkorszakban című könyv második, bővített kiadása az első a magyar piacon, amely teljesen átfogóan és egységben tárgyalja a hagyományos és a modern Public Relations szemléletét, eszközeit, mérési technikáit - beleértve a legújabb szakmai fejleményeket is.
Ez a könyv a Public Relations alapeszméihez ragaszkodva tárgyalja a PR rendkívül színes, és nagyon gyorsan változó világát.
A második, bővített kiadás már tartalmazza a szakma legújabb kihívásait:
- a mesterséges intelligenciát;
- a Z és alfa generációs digitális bennszülöttek második nemzedékét;
- az influencer-kommunikáció szakmai titkait;
- a mobil-kommunikáció technikáit;
- az ESG-nek megfelelő vállalatirányítás és kommunikáció alapjait;
- a "greenwashing" elkerülését és a valódi "zöld" termékek kommunikációját;
- a POE elv alkalmazását;
- ...és még sok más aktualitást.
A könyv a leíró részek mellett nagyon sok konkrét esetet mutat be a közelmúltból. Ezek segítségével plasztikussá válik, hogy a valóságban mennyire lehet használni a szövegben megismerteket - illetve milyen hibák történhetnek, és azoknak mi lehet a hatásuk.
Az átfogó és általános PR-fejezetek mellett a könyv részletesen tárgyal néhány speciális területet is, amelyek a mindennapi életben nagyon szorosan kötődnek a tágabb értelemben vett PR-hez: a belső kommunikációt, az employer brandinget, a válságkommunikációt, a szponzorációt-mecenatúrát és a CSR-ESG-t.
Ma már felgyorsult a kommunikáció, előtérbe kerültek nem-verbális eszközök (képek, videók, emojik stb.). A kommunikáció legtöbb résztvevője tartalomfogyasztó és tartalomszolgáltató lett azonos időben. Kialakultak a speciálisan a közösségi médiára és a mobilkommunikációra koncentráló technikák és trükkök.
A #mindennapipr - Gyakorlati Public Relations a webkorszakban egy kötetben összefoglalva segíti a szakmai tanulást és az egyetemi vizsgázást is. Részletes tárgymutató is segíti az eligazodást. Kiválóan használható egyetemi tankönyvként és a gyakorlati életben egyaránt.
A könyv megjelenését a Magyar PR Szövetség is támogatja.
________________________________________
A szerző a hagyományos és a modern Public Relations alapos ismerője: egy PR és marketingkommunikációs cég tulajdonos ügyvezető igazgatója; a Magyar Public Relations Szövetség tiszteletbeli örökös tagja; a Kodolányi János Egyetem címzetes egyetemi tanára. Dr. Sós Péter János 22 évet töltött aktív újságíróként és szerkesztőként, majd kb. negyed évszázada gyakorló pr-es. Ez a hetedik könyve - az előzők rendre több kiadást is megértek.
A könyv ára: 5,250.- Ft
Személyes átvétel: B. SWAN Partners Kft. E-mail:
*-al jelölt mezők kitöltése kötelező
**-al jelölt mezők kitöltése utánvét esetén kötelező
|