Könyvismertető
Sós Péter János: #mindennapipr - Gyakorlati Public Relations a webkorszakban

Második, bővített kiadás


A #mindennapipr - Gyakorlati Public Relations a webkorszakban című könyv második, bővített kiadása az első a magyar piacon, amely teljesen átfogóan és egységben tárgyalja a hagyományos és a modern Public Relations szemléletét, eszközeit, mérési technikáit - beleértve a legújabb szakmai fejleményeket is.
Ez a könyv a Public Relations alapeszméihez ragaszkodva tárgyalja a PR rendkívül színes, és nagyon gyorsan változó világát. A második, bővített kiadás már tartalmazza a szakma legújabb kihívásait:
  • a mesterséges intelligenciát;
  • a Z és alfa generációs digitális bennszülöttek második nemzedékét;
  • az influencer-kommunikáció szakmai titkait;
  • a mobil-kommunikáció technikáit;
  • az ESG-nek megfelelő vállalatirányítás és kommunikáció alapjait;
  • a "greenwashing" elkerülését és a valódi "zöld" termékek kommunikációját;
  • a POE elv alkalmazását;
  • ...és még sok más aktualitást.

A könyv a leíró részek mellett nagyon sok konkrét esetet mutat be a közelmúltból. Ezek segítségével plasztikussá válik, hogy a valóságban mennyire lehet használni a szövegben megismerteket - illetve milyen hibák történhetnek, és azoknak mi lehet a hatásuk.

Az átfogó és általános PR-fejezetek mellett a könyv részletesen tárgyal néhány speciális területet is, amelyek a mindennapi életben nagyon szorosan kötődnek a tágabb értelemben vett PR-hez: a belső kommunikációt, az employer brandinget, a válságkommunikációt, a szponzorációt-mecenatúrát és a CSR-ESG-t.

Ma már felgyorsult a kommunikáció, előtérbe kerültek nem-verbális eszközök (képek, videók, emojik stb.). A kommunikáció legtöbb résztvevője tartalomfogyasztó és tartalomszolgáltató lett azonos időben. Kialakultak a speciálisan a közösségi médiára és a mobilkommunikációra koncentráló technikák és trükkök.

A #mindennapipr - Gyakorlati Public Relations a webkorszakban egy kötetben összefoglalva segíti a szakmai tanulást és az egyetemi vizsgázást is. Részletes tárgymutató is segíti az eligazodást. Kiválóan használható egyetemi tankönyvként és a gyakorlati életben egyaránt.

A könyv megjelenését a Magyar PR Szövetség is támogatja.

________________________________________

A szerző a hagyományos és a modern Public Relations alapos ismerője: egy PR és marketingkommunikációs cég tulajdonos ügyvezető igazgatója; a Magyar Public Relations Szövetség tiszteletbeli örökös tagja; a Kodolányi János Egyetem címzetes egyetemi tanára. Dr. Sós Péter János 22 évet töltött aktív újságíróként és szerkesztőként, majd kb. negyed évszázada gyakorló pr-es. Ez a hetedik könyve - az előzők rendre több kiadást is megértek.



A könyv ára: 5,250.- Ft

Személyes átvétel: B. SWAN Partners Kft.
E-mail:

MEGRENDELŐLAP
Megrendelem Sós Péter János: #mindennapipr - Gyakorlati Public Relations a webkorszakban című könyvet, * példányban, 5,250.- forintos példányonkénti áron.
Személyesen veszem át előzetes egyeztetés alapján Budapesten
A könyveket postai vagy szállítói utánvéttel kérem. A szállítás és utánvét költségét - szállítótól függően, előre láthatólag kb. 3,000 - 3,550.- Ft - vállalom.
A könyveket előre utalást követően, utánvét-költség nélkül kérem (a postázás a vételár beérkezte után indul).
*(név)
*(telefonszám). *(e-mail cím).
Szállítói utánvét esetén a következő címre kérem a küldeményt:
**(név)
**(irányítószám),
**(város),
**(utca, házszám),
(emelet, ajtó).
A számlát a következő névre / címre kérem kiállítani:
(név),
(céges rendelésnél adószám)
(irányítószám),
(város),
(utca, házszám)
(emelet, ajtó)
*-al jelölt mezők kitöltése kötelező
**-al jelölt mezők kitöltése utánvét esetén kötelező